دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم و سرعت بالا

دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم و سرعت بالا

دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم و سرعت بالا

دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم و سرعت بالا

کلیپ فوق العاده زیبای سریال جدید کیمیا-حتما ببینید

<iframe src="http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/W8nur/vt/frame" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true" height="360" width="640" ></iframe>

یوسف پیامبر (مجموعه تلویزیونی)

یُوسُف پَیَامْبَر (ع) نام یک مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی یوسف به کارگردانی فرج‌الله سلحشور است. نخستین قسمت این سریال ۴۵ قسمتی جمعه ۷ تیر ماه ۱۳۸۷ ساعت ۲۲ پخش شد.

در سریال یوسف پیامبر مصطفی زمانی، محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، جعفر دهقان، عباس امیری، جهانبخش سلطانی، رحیم نوروزی، مهوش صبرکن، الهام حمیدی، پروانه معصومی، لیلا بلوکات و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در این مجموعه مصطفی زمانی ایفاگر نقش یوسف است و نقش پدرش یعقوب را محمود پاک نیت ایفا می‌کند. شخصیت زلیخا که در حین مراحل فیلمبرداری بازیگر آن انتخاب شد را کتایون ریاحی و نقش عزیزمصر پوتیفار هم جعفر دهقان بازی کرده‌اند.

برای این سریال نسخه سینمایی هم تهیه شده که فقط برای حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی استفاده خواهد شد.


مجموعه تلویزیونی

مجموعهٔ تلویزیونی یا سریال برنامه‌ای تلویزیونی است که به‌صورت مجموعه‌ای از داستان‌های به‌هم‌پیوسته ساخته می‌شود تا هر شب یا هر هفته قسمتی از آن‌ها پخش شود. این مجموعه‌ها معمولاً از دو یا چند "فصل" (به انگلیسیseason) تشکیل می‌شوند.

سریال‌ها اساساً برمبنای پنهان کردن داستان استوار هستند، تا بتوانند با این کار مخاطبان خود را ـ که به‌صورت فصلی و دوره‌ای این مجموعه را تماشا می‌کنند ـ حفظ کنند.

برخی مجموعه‌های تلویزیونی، در پایان هر قسمت پخش‌شدۀ خود، خلاصه‌ای از قسمت بعد را نشان می‌دهند و کارگردان نیز نقاط مرموز و تاریکی را در فیلم باقی می‌گذارد که این خود به‌نوعی قابلیت تحریک بیننده را دربردارد و بیننده می‌تواند خواستۀ خود را در این خلاصه ببیند و با ندیدن نقاط مرموز، بیننده همچنان به‌عنوان مخاطب اصلیِ فیلم باقی می‌ماند.