دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم و سرعت بالا

دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم و سرعت بالا

دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم و سرعت بالا

دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم و سرعت بالا

تیراندازی مجدد در ترکیه با 2 کشته

رسانه‌های ترکیه از کشته شدن یک افسر پلیس و یک غیر نظامی دیگر در حمله فرد مسلح در مرکز آنکارا خبر دادند.

در حالی که ناامنی‌ها و حملات تروریستی در ترکیه سبب هشدار برخی کشورها درباره سفر به این کشور به اتباع خود هشدار دهند، رسانه‌های ترکیه‌ای از حمله امروز جمعه فرد مسلح در مرکز آنکارا خبر دادند.

روزنامه «جمهوریت» گزارش داد که یک فرد مسلح ناشناس با تیراندازی در مرکز پایتخت ترکیه، یک افسر پلیس و یک غیرنظامی دیگر را کشت.

این روزنامه با بیان آنکه این حمله در منطقه «دیکمن» در آنکارا صورت گرفت،‌ به جزئیات بیشتری اشاره نکرد. 

بازدید آخوندی از مسکن مهر پردیس در غیاب مدیرعامل

 دیروز عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به همراه چند تن از اعضای هیئت مدیره شرکت‌ عمران شهرهای جدید ایران از سایت‌های مسکن مهر شهر پردیس بازدید کرد.

آخوندی پس از بازدید از مسجد جامع٬ تونل سلام و محله ایران‌شهر مسکن مهر شهر جدید پردیس بر تامین امنیت ساکنان فازهای 9 و 11 مسکن مهر شهر جدید پردیس به دلیل دوری از مرکز شهر٬ به مسئولان محلی تاکید کرد.

وی همچنین از پروژه در حال ساخت تونل سلام به طول 800 متر، محله ایرانشهر (فاز 11 شهر جدید پردیس)، مجتمع‌های تجاری٬ مسکونی و کلانتری فاز 11 دیدن کرد.

نکته جالب توجه در این بازدید غیبت حسین رجب‌صلاحی مدیرعامل شرکت عمران پردیس است. در عکس‌های منتشر شده از این بازدید حسن ولی‌پور مدیرعامل سابق عمران پردیس (عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید)در حال ارائه توضیحاتی برای وزیر راه و شهرسازی است.

طاهرخانی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید و معین پردیس، محمود میریان عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید و سلیم‌بهرامی عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس از جمله افرادی هستند که وزیر راه و شهرسازی را در بازدید از پردیس همراهی کرده‌اند.

یکی از دلایل عدم حضور مدیرعامل شرکت عمران پردیس، غیرمنتظره بودن سفر آخوندی به این شهر اعلام شده است. قرار بود در دهه فجر امسال 4500 واحد مسکن مهر پردیس افتتاح شود، اما این برنامه در دو روز مانده به سال 95 هنوز اجرایی نشده است.

تداوم فروش میوه قاچاق در تهران

 امید شهرآبادی رئیس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران در مورد گشت‌های نوروزی این اداره کل گفت: همچون سال‌های گذشته به عنوان یکی از اعضای ستاد خدمات نوروزی و به عنوان مرجع رسیدگی کننده روزانه 15 گشت تعزیرات حکومتی در استان تهران به تخلفات واحدهای صنفی رسیدگی می‌کنند.

وی از جریمه بیش از 90 میلیون ریالی متخلفان در گشت ویژه شیرینی و آجیل فروشی‌ها خبر داد و تصریح کرد: در یکی از گشت‌های مشترک یک واحد شیرینی فروشی که شیرینی کیلویی 8 هزار تومان را 40 هزار تومان می‌فروخت به دلیل گرانفروشی به پرداخت 65 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

شهرآبادی با اعلام برگزاری گشت ویژه میوه در روز گذشته و جریمه 40 میلیون ریالی گرانفروشان میوه، گفت: در این گشت 185 کیلوگرم میوه قاچاق شامل گلابی آمریکایی، انگور شیلی، سیب فرانسوی، لیموترش برزیلی کشف و ضبط شد و پرونده برای رسیدگی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان تهران ارسال می‌شود.

رئیس گشت‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار داشت: تعزیرات حکومتی به دنبال پرونده‌سازی نبوده و نیست و بیشتر هدف پیشگیری از تخلف را دارد اما چنانچه تخلفی به ویژه در ایام نوروز انجام گیرد، با قاطعیت و برابر قانون برخورد می کنیم.

وی افزود: مردم می توانند شکایات خود را به سامانه پیامکی 30009651 و یا شماره 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا از طریق ثبت شکایت در پورتال تعزیرات حومتی استان تهران اعلام کنند.

توقیف کامیون حامل کوسه و دلفین در کشور!

 سرهنگ "غلام شهرکی" اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر این که مقادیر زیادی کوسه ماهی و دلفین توسط شکارچیان غیر مجاز، شکار شده است و این افراد سود جو با استفاده از یک دستگاه کامیون یخچال دار قصد جابه جایی این اقلام را دارند، بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان کنارک با اشراف اطلاعاتی و با همکاری ویژه  کارشناسان اداره محیط زیست، خودرو مورد نظر را در سطح شهر شناسایی و در یک عملیات هدفمند توقیف و در بازرسی دقیق از این کامیون، 82 قطعه کوسه ماهی و دو قطعه دلفین به وزن 801 کیلو گرم را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی اقلام مکشوفه 25 میلیارد ریال برآورد شده است، تاکید، کرد:  در این رابطه، یک قاچاقچی، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

شهرکی با بیان اینکه کشف محموله قاچاق کوسه ماهی و دلفین با این وسعت تاکنون بی سابقه بوده است، خاطرنشان کرد: این برای  دومین بار است که محموله قاچاق کوسه ماهیان از قاچاقچیان و شکارچیان غیرمجاز کشف شده است.

نظرات کارشناسی قطعی نشده است

یک منبع آگاه در اداره محیط زیست نیز در گفتگو با خبرنگار طلوع کنارک  با اشاره به اینکه  پرونده فرد دستگیر شده در دستگاه قضایی در حال پیگیری می باشد، گفت : محموله کشف شده برای تعیین بافت و کارشناسی و ارزیابی توسط ماموران محیط زیست به آزمایشگاه مورد اطمینان فرستاده شده است.

وی افزود: هنوز هیچگونه نظر کارشناسی و ارزیابی قطعی از نوع گونه، بافت و اعلام جریمه برای متخلفان قطعی نشده است.

واکنش صیادان به کشف نخستین محموله کوسه ماهیان در بندر کنارک

به گزارش طلوع کنارک ، در مهرماه امسال نیز برای نخستین بار در کشور ماموران اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کنارک، موفق به کشف  محموله قاچاق کوسه ماهیان از یک لنج صیادی در این شهرستان شدند . عملی که  با اعتراض جمعی از صیادان محلی روبرو شد.

این صیادان با ارسال نامه ای به پایگاه خبری تحلیلی طلوع کنارک، عنوان کرده بودند، "کوسه ها به طور غیرعمد در تور صیادان گرفتار می شوند".

بر پایه این گزارش، به نظر می رسد نوعی خلاء قانونی در این زمینه وجود دارد، که طبق اخبار رسیده، سازمان شیلات در حال رایزنی با محیط زیست ، درخصوص قانونی بودن صید ضمنی کوسه ماهیان توسط صیادانی است که این گونه آبزی به طور ناخواسته در تورشان گرفتار می شود.

لازم به ذکر است : طبق مصوبه ۳۸۰ شورای عالی حفاظت محیط زیست جریمه صید هر کوسه ماهی ۳۰ میلیون تومان برآورد شده است.

علت فرود هواپیمای فرانسوی در کرمان

 محمد نخعی با اشاره به سوخت‌گیری هواپیمای فرانسوی در فرودگاه کرمان اظهار داشت: این هواپیما از نوع H25C از پاریس به مقصد کشور تایلند در حرکت بوده است.

وی با بیان اینکه نوع پرواز این هواپیما آمبولانس است و ضمن تکذیب فرود اضطراری در فرودگاه کرمان خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های کتبی و قبلی این پرواز پس از کسب مجوز از اداره کل استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری صورت گرفته است.

نخعی بیان داشت: همچنین در زمینه سوخت‌گیری این هواپیما در فرودگاه کرمان هماهنگی با شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از چند روز قبل انجام شده و صرفا به منظور سوخت‌گیری از فرانسه وارد و حرکت به سمت تایلند صورت می‌گیرد و بحث فرود اضطراری بی‌اساس و شایعه است.